Smart City

Consultanţă, dezvoltare şi implementare software

În cei 20 ani de activitate, avem numai implementări de succes şi asta datorită serviciilor noastre profesioniste de consultanţă, dezvoltare şi implementare software.

Serviciile electronice: componentă a conceptului “SMART CITY”

“Smart City” este un oraş care foloseşte instrumentele societăţii informaţionale pentru a oferi servicii comunitare la standarde superioare, spre beneficiul locuitorilor săi – un “sistem al sistemelor” care operează în mod integrat.

  • PrimăriaServicii publice
  • CetăţeniBeneficiari servicii publice
  • Mediul afaceriBeneficiari servicii publice
  • MediuInfrastructură / Servicii de utilitate publică
  • ComunicaţiiInfrastructură / Servicii de utilitate publică
  • UtilităţiInfrastructură / Servicii de utilitate publică
  • TransportInfrastructură / Servicii de utilitate publică

Servicii în portalul web

  • Depunere documentaţii pentru autorizaţii şi certificate
  • Consultare situaţie proprie şi stadiul soluţionării demersurilor
  • Notificări automate trimise cetăţenilor înregistraţi, cu privire la evoluţia soluţionării solicitărilor, la scadența termenelor de plată a impozitelor locale etc.
  • Plată electronică
  • Transmitere petiții, înscrieri în audiență
  • Programare căsătorii
  • Rezervare terenuri de sport
  • Solicitare abonament de parcare
  • Transmiterea consumului lunar de apă, gaz și electricitate
  • Comunicare cu instituțiile partenere

Suită de aplicații pentru raportarea și managementul incidentelor

1. APLICAȚIE MOBILĂ

  • Aplicație mobilă pentru raportarea incidentelor, accesibilă atât pentru sistemul de operare Android cât și iOS
  • Permite alegerea locației incidentului, adăugarea unei scurte descrieri și a unor poze pentru mai multă acuratețe
  • Sesizările se trimit către instituție urmând ca cetățenii să poată urmări în aplicație starea incidentului raportat până când primește rezoluție

2. HARTĂ WEB SESIZĂRI

  • Harta Web are funcționalități similare cu aplicația de mobil
  • Permite sesizarea unui incident, cu localizarea acestuia pe hartă și încadrarea în diferite categorii

3. ADMINISTRARE SESIZĂRI – Sesizările sunt administrate prin integrarea cu:

  • Soluții de management de documente (Infocet)
  • Dispecerat tehnic
  • Managementul integrat al relației cu cetățenii (MiRC)
  • GIS
  • Google Maps

4. Flux de procesare a sesizării prin INFOCET (exemplu)